torsdag den 8. marts 2012

So in love ♥♥

Jeg er helt tosset med at der er kommet så mange lækre stærke farver ind i moden dette forår, og jeg skal helt klart have købt mig noget tøj i PANGfarver til at peppe min garderobe op med!


Nogle af de farver jeg er rigtig vild med er blå, grøn og rød, men vil også rigtig gerne forsøge mig med farver som pink, orange og gul!


Forleden da min kæreste og jeg så et afsnit af New Girl, lagde jeg mærke til at hovedpersonen Jess havde en sindssyg flot Blazer på. Den var blå med grønne op-smøg i ærmerne  

Og så sad den bare helt fantastisk på hende!
Det kan nemlig godt være et problem for mig at finde blazere der sidder rigtig godt på mig, fordi jeg er en slank pige.


Så hvis der skulle sidde nogle derude, som ved hvor man kan få sådan en blazer (eller noget lignende) i str. xs? Please fortæl fortæl!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar