lørdag den 10. marts 2012

She's a Rainbow


Hvad kan jeg sige, foråret er på vej, man kan næsten dufte det i luften!
Man kan SE det når man går en tur ned af gågaden!
Butiksvinduerne bugner af lækkert tøj og sko i ALLE regnbuens farver!
LÆKKERT!

Selvom det snart er 45 år siden Rolling Stones indspillede denne skønne sang, så passer den til 2012 som var den skrevet i går, og inden foråret er forbi vil jeg gå en tur ned gennem byen og nynne for mig selv at jeg er en regnbue!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Desuden minder den mig om de fantastiske Sony reklamer, hvor man ikke kan blive andet end glad når man ser hoppebolde i 1000 farve hoppe ned gennem gaderne. Eller den med farveeksplosionerne.

Og bedst af alt minder den mig om min totale yndlings børnetime fra da jeg var lille. Super Carla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar