torsdag den 8. marts 2012

Sjov med farver og sko

Når en dag bare føles alt for lang og hård, er der ikke noget bedre end at shoppe sig til lidt ny energi, og når man arbejder i butik ligesom jeg gør, kan man shoppe meget på 5 minutter!


Så i dag skulle vi have det lidt sjovt med nogle farver og nogle nye sko, og det skal jeg da lige love for vi fik.


Jeg købte et par gule og et par grønne Converce lignende sko, og min kollega købte et par grønne og et par orange, og så tog vi ellers en af hver farve på.


Og det gav da også reaktioner fra kunderne. De bemærkede skoene mere, fordi det ikke var et almindeligt par, fordi det var mærkelig og fordi det var fedt. Og det virkede, for vi fik da solgt et par af de grønne sko ikke mere end 20 minutter efter, og dem havde vi ikke solgt i en uge.


Og selvom det måske er lidt utraditionelt eller måske lidt teenageagtigt at gå med et umage par sko, så dikterer moden jo netop farver lige nu, og gerne sammensat med andre farver som man normalt ikke ville sætte sammen.
Hvis man må med tøj og flere forskellige farver på samme sko, hvorfor så ikke forskellige farver på hver sin sko?


Mine nyeste skønheder!



"love in a shoe for 198 kr. in total"


Jep 99 kr. pr. par. I alle mulige fede farver. Håber så meget de kommer i blå, for så skal jeg også have et par i blå og rød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar