fredag den 24. februar 2012

En ny blog bliver til...

Jeg har besluttet mig for endnu engang at prøve mig som blogger :)


Jeg har længe fundet blogger livet fascinerende, og har da også før blogget forskellige steder. Har en gang prøvet at oprette en decideret blog der var min egen, men det var svært at holde ved lige da jeg ikke helt vidste hvad jeg ville med min blog.


Denne gang er inspirationen til endnu engang at prøve bloggerlivet kommet efter et ophold med mit arbejde.


Jeg synes det er fantastisk så respekteret og eftertragtet helt almindelige mennesker er blevet af store virksomheder fordi de blogger på nettet. Omtale er alt for sådan nogle firmaer, og jo flere der blogger positivt om deres forretning, jo flere penge kan de spare på PR og lægge andre steder.


Deraf genvandt jeg min gejst for at prøve igen. Dels fordi jeg har en passion for blandt andet sko og selvfølgelig fordi jeg ELSKER mit job!


Denne blog kommer derfor primært til at handle om nogle af de materialistiske ting jeg køber, ejer i forvejen eller bare drømmer om at købe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar